NA

badlishians
Monday, June 4, 2012 ? 0 Atashinchi ?
hai y;alls. asalamualaikum. long time no see. wuu, lama gila tak update. aku dh jd budak badlishah. serious susaah nk percaya. dah la kna dok hostel. rindu gila tahap babeng dkat adam bila dh kat hostel. asyik sedih jerrr. alhamdulillah, aku ada kawan kawan sahabat sahabat yg baik kat sana. thanks. exam ? hhmmm, exam susah woooo. harap harap takdak yg gagal. please pleasee. ya allah, bantulah hambamu ini. masa first day kat sekolah tu, mak aiii, segan, malu smua ada. aku rasa mcm aku ni makluk asing kat situ. smua dok usya pelik. dh la budak budak smua genius cerdik kat situ. rindu gilaaa dekat sungai karangan, lbih class lagi essay river. ecewahhhh. aku dekat hostel asyik berteman dengan budak junior jaa, haha. ada aspura ingat aku ni form 1 , haha. hat ni lawok. agak agak ar nk cakap aku form 1 bro. makanan ? hmmm, bulehlaaaa. tp yg pelik bin ajaib, bila balik rumah nk timbang berat, tengok tengok naik 5 kilo beb. fuhhh, shock. diet diet. k, chau dulu guys. asalamualaikum


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction
" width="160" height="25">